W poniedziałek 10 listopada 2008 r. pięćdziesięciu pracowników naszej firmy wyjechało na wycieczkę do Warszawy. Najpierw dotarliśmy do Nadarzyna gdzie w hotelu „Baron” spędziliśmy szalony wieczór w rytmie karaoke i polskiej muzyki. Ci którym było mało mieli spotkania w podgrupach w swoich pokojach … i czas na krótki oraz delikatny sen w komfortowych pokojach hotelu „Baron”.

Niedzielny poranek rozpoczęliśmy obfitym, hotelowym śniadaniem po którym wyruszyliśmy do Warszawy na Plac Piłsudskiego, gdzie odbywały się Centralne Obchody 90 Rocznicy Niepodległości Polski. Po uroczystościach wybraliśmy się do Pałacu Kultury, gdzie z tarasu widokowego podziwialiśmy panoramę Warszawy, a następnie zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego. Zwiedzanie zakończyliśmy na obiedzie w restauracji Sfinx. Wieczornym hitem naszej wycieczki stał się spektakl wszechczasów pt. „Upiór w operze” w którym zagrali wybitni aktorzy z teatru muzycznego „Roma”. Widowisko to podbiło serca wszystkich uczestników naszej wycieczki, którzy teraz czekają już zniecierpliwieni na następną naszą eskapadę, bo plany są ambitne !!!